wtorek, 18 lutego 2014

Nowe!

Justin
"Gdy miałem czternaście lat moi rodzice zostali zabici. Morderstwo z premedytacją. Ja trafiłem do Domu Dziecka. Nikomu nie życzę takiego przebiegu zdarzeń w życiu, jakie ja miałem.
Moi rodzice należeli do gangu. Nie byli to ludzie, którzy są w stanie zabić każdego kto spojrzy na nich krzywo, czy powie na nich jakiekolwiek złe słowo. Działali w dobrym celu i ja dobrze wiedziałem co robią. Często ich nie było w domu, lub wywozili mnie gdzieś, gdzie będę bezpieczny. Kochałem ich za troskę jaką mnie obdarzali i za ich miłość. Byli naprawdę niesamowici, ale... Coś stanęło im na drodze w byciu ciągle perfekcyjnie wygrawającymi...
Otóż.. Prawie cztery lata temu mięli za zlecenie zabić czwórkę mężczyzn, którzy za niewinność mordowali nastolatków do 19 roku życia. Najczęściej były to kobiety od 13 do 16 roku życia. Gwałcone, bite, potem zabijanie powolną i bolesną śmiercią... Nie było to przyjemne.
A więc... Moja mama i mój tata oraz reszta gangu, czyli pozostałe sześć osób zostali przez nich zabici. Rozumiecie to?! Osiem osób brutalnie zamordowanych przez czterech jebanych debili! Wiecie co? Każdy z nich miał syna. Do gangu należały TYLKO małżeństwa z dziećmi. Dlaczego? Sprawa jest prosta. Złożyli sobie obietnice, że gdy jednej z par coś się stanie, reszta będzie musiała się zaopiekować ich dzieckiem. A, że wszyscy umarli, to każdy z chłopaków trafił tam gdzie ja. Dom Dziecka w Stratford. Chodź niektórzy z nich są już pełnoletni. 
Wracając do sprawy czterech kolesi... Dziś jest 1 luty. Dokładnie za miesiąc skończę 18 lat i będę mógł się wyrwać z tego okropnego miejsca. Zamierzam odszukać dwóch synów od rodzin z gangu. Według moich obliczeń Chris Benson ma 21 lat, a Marcus Flay ma 20. Odnajdę ich. 
Ja mieszkam w domu dziecka razem z Ryanem Butlerem, który za tydzień osiągnie pełnoletność...
Razem z Ryanem, Chrisem i Marcusem zemścimy się na bandzie frajerów, którzy skazali naszych rodziców na bolesną śmierć. Ale jest jeden problem. Żaden z nas nie wie, jak oni wyglądają..."


LINK: REVENGE

4 komentarze:

  1. super że W KOŃCU dodałaś tą notke wziełaś z fb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WTF?! XD Hahaha Napisz na priv stronki, na ktorej to ja dodałam, to ja ci odpisze...
      Ten świat schodzi na psy... XDDD

      Usuń
  2. fajnee czekam na następny <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuuuuuu zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń