piątek, 21 sierpnia 2015

Powrót?.. Czy.. Kategoryczny koniec?..

Hej kochani..
Tak wiem, że ponad rok nic nie publikowałam i wątpie, żeby ktokolwiek to czytał.. W końcu mineło tyle czasu.
Przepraszam Was baardzo, że tak zakończyłam tego bloga, to opowiadanie, ale nie mialam niestety czasu ani głowy na pisanie go dalej.
Musiałam poukładać wszystie swoje sprawy. 
Pewnie tego posta nikt nie przeczyta, nie ździwiłabym się.
Jeszcze raz Bardzo Was przepraszam.
Od jakiegoś czasu myślałam nad wznowieniem bloga..
 Od roku nic nie pisze, może ten mój "talencik" wróci, trzeba by sprawdzić.. 
Ale nie ma za bardzo sensu go wznawiać, chętnie bym napisała coś nowego.
Ale boje sie, że nikt na niego nie spojrzy, gdyż.. Obiecywałam, że skończe tego jak i każde inne opowiadania..
Cóż.. Ja nigdy niczego nie kończyłam xd 
Ale no.. Nic nie jest pewnie.
Jeśli ktoś to czyta to prosiłabym o swoją szczerą opinie w komentarzu. Dziękuje . :)

2 komentarze:

  1. Byłam chyba największą fanką tego opowiadania. To właśnie je przeczytałam jako pierwsze i zagłębiłam się w całą magię FF. Byłabym strasznie szczęśliwa gdybyś dokończyła to cudowne opowiadanie.
    No i oczywiście jak chcesz go wznowić to na pewno weź to na poważnie.. Wielu czytelników wtedy jeszcze bardziej lubi czytać takie Ff :)
    Pozdrawiam kochana i zycze wytrwałości ! :*
    No i chwilą chęci zapraszam do siebie bo dopiero zaczynam pisać nowe FF :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem wielką fanką tego opowiadania. To FF było moim życiem, było czymś niesamowitym. Przez długi czas nie mogłam pogodzić się z tym, że przestałaś pisać. Nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić. Dlatego jestem absolutnie za, byś je skończyła. Jedno z najlepszych z jakimi się do tej pory spotkałam.

    OdpowiedzUsuń